Ostatnie spotkanie ligowe w Radomsku zgierzanie przegrali wysoko, bo 0-4. Ten mecz mógł się potoczyć zupełnie inaczej, gdyby jeszcze przy stanie 0-0 Boruta wykorzystał znakomitą sytuację do strzelenia gola. Przed szansą znalazł się Karol Chmielewski, ale jego strzał obronił bramkarz gospodarzy. Próbował dobijać Krystian Ślęzak, ale tutaj ponownie zwycięsko wyszedł golkiper RKS.

Druga drużyna seniorów Boruty w niedzielę 15 maja podejmowała na boisku przy Wschodniej Polonię Andrzejów. Trener Marcin Herski w tym spotkaniu nie mógł skorzystać z kilku kluczowych zawodników. W zawodach nie mogli zagrać: Mateusz Fornalczyk, Wiktor Sujecki, Kacper Kapeliński, czy Bartosz Pietrzak. Za to szansę pokazania się otrzymał grający na co dzień w naszej drużynie juniorów młodszych (rocznik 2006 prowadzony przez trenera Dariusza Kowalskiego) Kazimierz Twardowski i był wyróżniającym się zawodnikiem w tym meczu.

Zgierzanie mają już za sobą trzy spotkania z zespołami z czołówki tabeli IV ligi łódzkiej. Grali w ostatnim czasie co trzy dni. Uzyskali w tych spotkaniach remis w meczu wyjazdowym w Łodzi z Widzewem, następnie kolejny wyjazd, do lidera Warty Sieradz, gdzie musieli uznać wyższość głównego kandydata do awansu i ulegli 1-4, natomiast w sobotę przy Wschodniej 2 pokonali piąty zespół w tabeli, Orkan Buczek 2-1.

Od początku maja 2022 roku zakłady bukmacherskie Betcris przyjmą miano sponsora głównego najważniejszych rozgrywek prowadzonych przez Łódzki Związek Piłki Nożnej - łódzkiej grupy IV ligi. Umowa o współpracy będzie obowiązywała do końca sezonu 2022/2023.

Strony mają nadzieję, że rozpoczynająca się współpraca przyniesie wiele obopólnych korzyści i pozwoli zrealizować założone cele biznesowe oraz wizerunkowe. Dla ŁZPN pozyskanie solidnego partnera otwiera nowe możliwości do podnoszenia prestiżu i budowania marki czwartoligowych rozgrywek, które z sezonu na sezon cieszą się coraz większą popularnością. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie kibiców rywalizacją na tym poziomie, wiosną 2022 ŁZPN rozpoczął emisję cyklicznego Magazynu Łódzkiej IV Ligi, nadawanego w każdą środę o godzinie 20.30 na kanale YouTube. Kolejnym krokiem na drodze do podniesienia atrakcyjności tej ligi było znalezienie strategicznego sponsora, dzięki któremu otwiera się możliwość wejścia na wyższy poziom finansowo-organizacyjny.

WSPIERAJĄ NAS

POLECAMY